Avatar billede pasha Nybegynder
07. april 2010 - 10:36 Der er 2 kommentarer

TOT (Tryk og tal på Nokia mobiltelefoner)

Er der nogen der har prøvet at sætte TOT op på 2 Nokia mobiltelefoner.

Hvordan gør man og koster det noget.

Jeg har siddet og rodet lidt med telefonerne, men så blev jeg spurgt om serveradresser, aftale med udbyder og alt muligt, så gav jeg op.

Men en lille guide og også gerne om det koster noget at benytte denne tjeneste.

Vi benytter Telmore på den ene tlf. og vist nok TDC på den anden, gør det nogen forskel. TDC telefonen er "gratis" for os.

//Pasha
Avatar billede chalde Seniormester
07. april 2010 - 16:43 #1
PTT/TOT er aldrig rigtigt slået igennem i Danmark, og der er meget få udbydere (hvis nogen overhovedet længere) som tilbyder denne service.
Avatar billede pasha Nybegynder
08. april 2010 - 09:10 #2
Ok, tak for det.
Er der andre løsninger hvis man evt. vil benytte mobiltelefoner som walkie talkie gratis eller meget billigt.