Avatar billede AlonaR Nybegynder
06. april 2010 - 21:02 Der er 3 kommentarer

Video Webcam problemer.

Hey.

Jeg har ved en fejltagelse kommet til at slette min video webcame program. Den virker på msn og på andre hjemmesidder men når jeg går i "Start" er den der ikke mere. Jeg har prøvet flere gange at søge efter den i helle computeren men den er fuldstændig blevet fjernet. Jeg er virkelig nervøs over at jeg ikke vill kunne programmet igen efter at jeg har prøvet at søge efter hjelp over internettet uden held. Hvad skal jeg gøre for at få programmet igen..?

mvh, AlonaR
06. april 2010 - 21:11 #1
Velkommen til E. ...

Under alle omstændigheder skal der MEGET mere info til ?

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
PC fabrikat/type/navn/... ?

Bærbar ?
Stationær ?

Webcam fabrikat/type/navn/... ?
Indbygget ?
Løst ?

video webcame program - er det noget der fulgte med PC'en og/eller et givent program ?

Eller har du selv manuelt instaleret det engang ?
Avatar billede AlonaR Nybegynder
06. april 2010 - 21:38 #2
Tak.

Altså, jeg ved desværre ikke så meget om min egen computer da den er blevet givet til mig med alt instelleret i forvejen. Programet er noget som fulgte med da computeren blev købt. Det er en bærbar og selve webcam er indbygget. Det er vist eMachines E725/E525.

Flere oplysninger har jeg desværre ikke.
06. april 2010 - 22:47 #3
Altså denne -> http://support.emachines.com/em/driver/nb/e725.html

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ? (Det skulle da være til at svare på ?)