Avatar billede lysholm Praktikant
06. april 2010 - 10:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke placere flash-fil der jeg vil have den

Jeg sidder og arbejder med www.kjaerebye.dk
Flashfilen der kører øverst, vil jeg gerne have til at være i midten af det felt med farve.

Hvis jeg i DW bestemmer den til at sidde i midten, rykker den sig ikke ud af stedet? (vertikalt)

Det farvede felt er 780px x 100px og flash-filen er 580px x 80px.
(Men flash-filen bliver ikke vist i den størrelse)

Nogen der ved, hvordan jeg for flash-filen til at blive vist i den størrelse jeg har lavet den i, samt hvordan jeg får den i midten?
Avatar billede olebole Juniormester
19. april 2010 - 09:31 #1
<ole>

Jeg får en js-fejl, fordi filen:
    http://www.kjaerebye.dk/Scripts/swfobject_modified.js

- ikke eksisterer

/mvh
</bole>
Avatar billede lysholm Praktikant
19. april 2010 - 13:57 #2
Hvor og hvordan får du fejlen?

Har du et svar på hvad jeg skal gøre, synes ikke jeg kan se nogle steder i min kode, at der henvises til den fil!

Mvh. Per
Avatar billede olebole Juniormester
19. april 2010 - 16:22 #3
Jeg får fejlen i det øjeblik, jeg loader din side. Du prøver at importere filen her:

<script src="Scripts/swfobject_modified.js" type="text/javascript"></script>

- og i bunden af siden prøver du at kalde swfobject, som js-filen ovenfor burde indeholde:

<script type="text/javascript">
try {
var pageTracker = _gat._getTracker("UA-15674624-1");
pageTracker._trackPageview();
} catch(err) {}
swfobject.registerObject("FlashID2");
</script>

Da filen ikke eksisterer, får jeg en js-fejl, når jeg tilgår din side.

Du bør slå fejlmeldinger til i din browser. Ellers kan du ikke udvikle websider  ;o)
Avatar billede lysholm Praktikant
21. oktober 2012 - 09:26 #4
olebole opretter du et svar?  :)
Avatar billede olebole Juniormester
21. oktober 2012 - 17:01 #5
Ellers tak, jeg samler ikke point. Læg selv et svar og accepter det, så tråden lukkes  =)
Avatar billede lysholm Praktikant
21. oktober 2012 - 19:28 #6
Lukker