Avatar billede jadetermig Nybegynder
19. juli 2001 - 23:20 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Flere kategorier tak!

Kan der ikke laves nogle flere kategorier her på Ekaperten.dk?? Jeg savner lidt en \"spil\", \"Hvor kan jeg finde...\" osv. ... Var det ikke en idè?
Avatar billede htx98i17 Professor
19. juli 2001 - 23:22 #1
spilkategori, nej
hvorkanjegfinde, måske...

men det plejer man at bruge fri debat til...
Avatar billede hotpop Novice
19. juli 2001 - 23:26 #2
spil: nej. er foreslået flere gange før.
hvor kan jeg finde: kán ikke se det kan trække en ny kategori... så nej.
Avatar billede jadetermig Nybegynder
19. juli 2001 - 23:27 #3
trække en ny kategori?
Avatar billede jadetermig Nybegynder
19. juli 2001 - 23:28 #4
htx98i17 ok!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
19. juli 2001 - 23:28 #5
Der ville sq\' da kommer flere der en der gør i unix sun, som er en 100% overflødig kategori
Avatar billede hotpop Novice
19. juli 2001 - 23:29 #6
jadetermig> nok spørgsmål til at det kan betale sig at lave en kategori. :)
Avatar billede jadetermig Nybegynder
19. juli 2001 - 23:31 #7
ohh! Kan det ikke være lige meget? Hvis bare det virker, er det vel lige meget med designet?? eæller...???
Avatar billede jadetermig Nybegynder
19. juli 2001 - 23:35 #8
ok!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
20. juli 2001 - 08:49 #9
Vi har været gtilbageholdende med nye kategorier, da de ofte ikke bliver aktive efter lidt tid. Hvis du har nogle mere konkrete forslag, er vi dog altid villige til at tage stilling til dem !
Avatar billede egede Nybegynder
21. juli 2001 - 03:02 #10
Hvorfor ikke en kategori der hedder spil?
Jeg tror efterhånden at dem der abbonerer på fri debat er trætte af alle de spm. så det ville da lette lidt derinde.
Avatar billede hotpop Novice
21. juli 2001 - 10:00 #11
egede> Hardcorenørderne herinde :) påstår at spil ikke er IT, hvilket de også tildels har ret i.
Avatar billede egede Nybegynder
21. juli 2001 - 16:37 #12
Ja, men ikke desto mindre bliver der spurgt om det herinde alligevel...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. juli 2001 - 09:31 #13
Brug \"generelt\" / \"fri debat\". Der kommer ikke kategorier om spil.
Avatar billede jadetermig Nybegynder
27. juli 2001 - 22:31 #14
Det er da en kedelig ting! De ville helt sikkert lokke flere til...
Avatar billede hotpop Novice
27. juli 2001 - 22:52 #15
jadetermig> ja sikkert, men det gør der IKKE! Så spørgsmålet må godt lukkes :)
Avatar billede htx98i17 Professor
27. juli 2001 - 22:54 #16
Eksperten skal ikke udvikle sig til et spil-site, derfor ønskes en spil-kategori ikke.
Avatar billede jadetermig Nybegynder
28. juli 2001 - 02:30 #17
>>>hotpop ... slap af... :[
Avatar billede jadetermig Nybegynder
28. juli 2001 - 02:32 #18
Den udvikler sig vel heller ikke til et spil site, bare fordi der kommer en kategori mere! Der ville bare være flere ting man kunne få svar på, og desuden har spil jo noget med computer ar gøre!!!!
Avatar billede hotpop Novice
28. juli 2001 - 10:04 #19
luk nu bare spm, der kommer ikke en spilkategori.
Avatar billede bjd Nybegynder
28. juli 2001 - 17:38 #20
Er det et større problem at oprette en ny kategori, og så slette den igen, såfremt der ikke sker noget i en måned eller deromkring?
Jeg tænker ikke lige på en kategori som \'spil\', men andre kategorier også.
Så ville der da være en mulighed for at se hvad der tiltrækker folk.
Måske have 5 nye kategorier foreslået af brugerne, som så bliver fjernet efter en måned hvis der ikke er nok tilslutning, og kan så være blivende hvis der er nok tilslutning.
Kunne også være at det skulle være mere end en måneds prøvetid.
Eller at det er for besværligt...
Avatar billede jadetermig Nybegynder
28. juli 2001 - 20:53 #21
Det lyder da som en god idé!!
Avatar billede hotpop Novice
28. juli 2001 - 21:26 #22
det kan godt væe at det ikke er særligt besværligt, men der kommer IKKE en spilkategori!
Avatar billede egede Nybegynder
28. juli 2001 - 22:15 #23
http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=56

hotpop -> Er efterhånden ved at forstå jeres argumenter, god idé ikke at oprette en spilkategori... :-)
Avatar billede bjd Nybegynder
28. juli 2001 - 22:32 #24
Jeg ønsker heller ikke en spil-kategori.
Så ville det ende med at der ikke var andet end pirateri / warez...
Men der mener jeg nu stadig at mit forslag fra 17:38:38 kan bruges.
Avatar billede jadetermig Nybegynder
29. juli 2001 - 00:39 #25
Hmmm.... jaja da!
Avatar billede jadetermig Nybegynder
29. juli 2001 - 00:39 #26
lol fejl...
Avatar billede egede Nybegynder
29. juli 2001 - 11:33 #27
Avatar billede jadetermig Nybegynder
30. juli 2001 - 01:08 #28
Øhh, ja... Men den siger ikke noget om spil! :@(
btw. Hvad er det internationale selvstændige site
Avatar billede jadetermig Nybegynder
30. juli 2001 - 01:10 #29
Hov den var ikke til mig.... Undskyld... Men hvad er det internationale selvstændige site??