Avatar billede ngr Praktikant
05. april 2010 - 15:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at lave database på hjemmeside

Jeg overvejer at lave en database over artikler, som skal leve op til følgende krav:

Antal poster: Max 2000

For hver artikel skal databasen indeholde:
Forfatternavn
Titel
Årstal
Måned
Nummer på det pgl. blad
Stikord - op til 200 karakterer

Man skal kunne søge på eet eller flere af ovenstående, ved søgning på forfatternavn, titel eller stikord skal det være fritekstsøgning.
Mulighed for at kombinere periode med forfatter, titel og stikord.

Søgeresultatet skal helst præsenteres som links til en lang liste, jeg har over samtlige artikler.

Nogen, som vil løse denne opgave for en mindelig betaling?

Er der n
Avatar billede supertekst Ekspert
05. april 2010 - 15:46 #1
Er Access ok som DB & evt. anvendelse af Word?

Mindre betaling?

Evt. direkte kontakt - @-adresse under min profil.
Avatar billede ngr Praktikant
05. april 2010 - 18:37 #2
Access ok, men hvad mener du med anvendelse af Word?

Mindre betaling: Ja, det er selvfølgelig ikke særlig præcist, men jeg tænkte, at det var muligt at finde en her på siden, der vil gøre det rimelig billigt.
Men har du et bud?
Avatar billede supertekst Ekspert
05. april 2010 - 20:15 #3
Word var lidt af en skævert - men det var først bagefter jeg var opmærksom på "hjemmesiden" - så jeg melder fra.
Avatar billede ngr Praktikant
05. april 2010 - 20:46 #4
ok
Avatar billede ngr Praktikant
21. april 2010 - 23:12 #5
Lukkes