Avatar billede SabrineJ Nybegynder
04. april 2010 - 14:49 Der er 7 kommentarer

Ekstern Grafikkort? Kan det bruges til spil?

Hej eksperten.

Efter som jeg har fundet ud af mit grafikkort på min bærbare pc Acer emachines g725 er helt vildt dårligt, og fundet ud af at det ikke kan betale sig / lade sig gøre, at skifte grafikkortet, har jeg tænkt på en ekstern grafikkort?

Er der nogen der har noget erfaring med det?
Jeg skal bruge et bedre grafikkort til spil (Counter strike)
Da min FPS (frame per second) kun ligger ret lavt, og vil gerne have den op på 100 som standart.

Som sagt, min maskine er en bærbar pc Acer Emachines G725:
http://www.notebookcheck.net/Acer-eMachines-G725.16236.0.html

Jeg er villig til at betale en god pris hvis det er noget der virker? Og hvis der er noget, hvilket? Må gerne kunne købes på internettet.

Tak på forhånd

KH / Sabrine
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2010 - 15:25 #1
Nu skal du lige tænke på det som en helhed. Køber du et ekstern grafik kort, skal du bruge en ekstern skærm for at bruge det.Så er det jo ikke specielt "bærbart" længere. Og hvad med din cpu, er den hurtig nok til de spil du vil spille? Har du ram nok?
Avatar billede thov Forsker
04. april 2010 - 15:41 #2
Og så lige et sidste søm i ligkisten...
De tilslutninger almindelige bærbare er udstyret med, er slet ikke hurtige nok til grafikkort.
Avatar billede thov Forsker
04. april 2010 - 15:48 #3
Jeg ser i din anden tråd, at der er link til 'externe grafikkort'.

Men de er ikke hurtige nok til det DU vil...
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2010 - 15:49 #4
Nemlig, så du vil ikke få noget ud af besværet.
Brug hellere pengene på en stationær computer som du kan spille på. De kan konfigureres lige til det man skal bruge.
Avatar billede SabrineJ Nybegynder
04. april 2010 - 16:28 #5
Tak for svarene.

Så må jeg overveje en ny stationær computer.

Tak for hjælpen.

Læg nogle svar så i kan få point :)
Avatar billede thov Forsker
04. april 2010 - 17:00 #6
Jeg afstår :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2010 - 17:05 #7
Svar