Avatar billede HDM Nybegynder
03. april 2010 - 22:36 Der er 5 kommentarer

Design til Computer side?

Hej

Som overskriften lyder, søger jeg en der kan lave et design og loge til en firma side.

Firmaet hedder Home Data & Media.

Donæmet er købt.

Jeg havde en lille ide om at siden, skulle være inde i en computer skærm.

Så opgaven lyder på et design skåret ud og putte i kode, (Står selv for resten af programeningen) og så et loge der passer til siden, som også skal bruge til vistikort og andre reklame ting.

Vi har desværre ikke alt for mange penge i kassen, men vi tilbyder reklame på siden, og så en slat penge.

Men hvis nogen er friske på opgaven, så skriv.
Avatar billede zips Juniormester
03. april 2010 - 22:46 #1
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2010 - 22:58 #2
Hvad skete der i dit forrige spørgsmål?
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2010 - 22:58 #3
Okay, har vist selv regnet det ud. Intet svar...
Avatar billede Himbear Nybegynder
03. april 2010 - 23:23 #4
Jeg ved ikke, hvad jeres budget er for opgaven. Men hvis du er interesseret i et tilbud på dit webdesign, så er du velkommen til at kigge på min hjemmeside på www.tinocordes.dk og skrive til mig på mail@tinocordes.dk
Avatar billede HDM Nybegynder
04. april 2010 - 12:18 #5
Syndes de er lige volsome nok, var bare mere én skærm jeg var ude efter.