Avatar billede jaa1972 Nybegynder
31. marts 2010 - 08:37 Der er 2 kommentarer

kan ikke tilføje fil.txt i IE 7, men kan godt i IE8 ???

Hej jeg anvender af flere årsager IE 7 og prøver nu at uploade en fil.txt på en webside, men får ikke lov ???

Det virker på en anden PC med IE 8 uden problemer.

Det er tilsyneladende et javascript problem - nogle forslag til hvad jeg kan gøre for, at få det til at virke ?

IE7 skriver følgende fejl:

Incorrect path, please use the "browse..." button to select a file.

og får der med ikke lov til at uploade filen.

På forhånd tak

:-)
Avatar billede Larry1337 Nybegynder
31. marts 2010 - 09:10 #1
Som du selv har iagtaget kan det være at det script der bruges til at uploade filen benytter sig af >>meget<< moderne javascript (eller anden scripting) der ikke er blevet understøttet i IE før version 8.

Jeg går ud fra at det kun er på en bestemt webside og ikke et generelt problem at du ikke kan uploade filer ?

Hvis du ikke vil/har mulighed for at opgradere eller installere en anden browser er den eneste mulighed jeg kan se at downloade den side der bliver brugt til at uploade filerne (.html/.php) også "fikse" det stykke kode der er inkompatible med IE 7, derefter køre siden lokalt i ie7 - nu ved jeg ikke hvad det er for en side du vil uploade til, og det er ikke sikkert det overhoved er muligt at uploade filer fra en lokal version af filen - Men det er min bedste ide hvis du er helt desperat for at få det til at virke :)
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2010 - 09:34 #2
Kan du overhovedet uploade med 7'eren ?
(Er det kun dette sted der giver problemer)

Er det en almindelig "filnavn-gennemse-send" kontrol eller noget flash/java ?

Lad os se siden