Avatar billede australien42 Nybegynder
29. marts 2010 - 17:36 Der er 3 kommentarer

lydfiler

Jeg har Lime Wire. Her kan jeg downloade musik, næsten alt. Mit problem er at nogle hedder wma (windows media-lydfil) dem kan jeg ikke høre, hvor imod mp3 (MP3-fil) er ok. Skal man hente et program (gratis) for at kunne høre wma og hvordan forholder jeg mig til dette?? Jeg har Vista. mvhm australien42.
29. marts 2010 - 17:56 #1
Velkommen til E. ...

KØB din musik istedet for !!!
http://www.spywarefri.dk/artikel/farerne-ved-fildeling/
Avatar billede australien42 Nybegynder
29. marts 2010 - 18:05 #2
ja, okay det må jeg så. Tak alligevel.
Avatar billede kosmos Nybegynder
21. april 2010 - 11:56 #3
Du kan faktisk konventere wma filer til mp3 filer igennem mediaplayer.

- Kosmos