Avatar billede denisgo Nybegynder
28. marts 2010 - 22:18 Der er 4 kommentarer

hvad er der galt med min computer???

hej jeg har har et problem med min computer... det startede et stykke tid siden da jeg formatedere min computer. jeg begyndte at få en masse fejl når jeg installere programmer får jeg at vide at der er fejl i en fil.

det sker også tit når jeg henter store rar filer at når jeg udpakker dem så siger den der er fejl i del arkivet og det gør det kan den gøre mange gange i løbet af en udpakning og jeg ved at der ikke er da jeg har hentet dem mange gange før hvor de har virket 100%

desuden får jeg også nogen gange blå skærm fik også en ny for lidt siden hvor der stod at der var sket en fatal fejl og den lukkede systemet.

jeg ved ikke rigtig hvad der er galt og er ved at være rigtig træt af det er der nogen der ved hvad der kan være galt? :)

ps jeg har formatert min computer 3 gange og det hjælper ikke...
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2010 - 22:41 #1
Stop med at oprette flere spm på det samme problem. Du har indenfor meget kort tid oprettet 3 spm på det samme.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2010 - 22:42 #2
Hvilket styresystem drejer det sig om?
29. marts 2010 - 06:37 #3
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

<denisgo>: Så er det jo meningen at man pænt vender tilbage; også i tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/denisgo
Nærlæs -> http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede denisgo Nybegynder
29. marts 2010 - 10:23 #4
jeg bruger windows xp Pro OEM.

jeg syntes det er mærkeligt for har altid kørt med det uden problemer og ja nu laver den hele tiden fejl...