Avatar billede denisgo Nybegynder
28. marts 2010 - 21:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad er der galt med min computer???

hej jeg er begyndt at have problemer med min computer det startede med at jeg engang formaterede min computer og efter det begyndte der at komme en masse fejl fx. en gang imellem kan jeg få en blå skærm.

jeg henter også tit store RAR filer ned som jeg aldrig har haft problemer med at pakke ud før men den er begyndt at sige der er fejl i Del arkiverne og der kan være mange af dem.

den er også begyndt at lave fejl når jeg prøver at installere programmer og spil hvor den siger fejl i data osv.

jeg ved bare der ikke er fejl da jeg har hentet filerne før i tiden hvor de virkede 100%

siden da har jeg formateret den 3 gange og det hjælper ikke så nu er jeg begyndt at tænke på om det er hardwaren der er noget galt med. er der en som kan hjælpe mig ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre...
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. marts 2010 - 21:56 #1
Velkommen til Eksperten :)

Du har valgt at bruge en kategori som bruges til alt andet end lige netop IT, så jeg vil anbefale at du opretter i http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer og her vælger dit styresystem.

husk dog lige først at lukke her ved at lave et svar (prik ud for "Svar (til løsninger og pointgivning)") og acceptere svaret.
Avatar billede denisgo Nybegynder
29. marts 2010 - 10:20 #2
okay undskyld