Avatar billede Edeen Nybegynder
26. marts 2010 - 15:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lave en gaming computer.

Hej Eksperter.

Jeg har hørt en masse om at det skulle være billigere at købe computer dele for sig selv og  så selv bygge den til sidst, så det har jeg tænkt mig at gøre, kender nogen der kan hjælpe med at samle den så :D...

Skal være en computer der er bedre end http://topdata.dk/product.asp?product=6797 Havde tænkt mig at smide 8gb ram i den så den skal også have 6gb+ ram den jeg skal bygge

Vil lige se om det kunne lade sig gøre at lave sin egen computer til billiger pris og måske lidt bedre.

Nogen der ved hvor man kan finde dele som er bedre eller de samme dele som de der er i computeren?, hvis i også har tid og løst ville jeg være enormt glad hvis i kunne finde alle dele til en pris på 5000-7000 i alt. har nemlig også brug for skærm og har omkring 9000 at gøre godt på :D

Tak for jeres hjælp på forhånd ! :D
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2010 - 17:11 #1
Den computer du har linket til ser glimrende ud, og hvis du ikke har styr på komponenter og aldrig har prøvet at bygge en computer før, ville jeg bare råde dig til at bestille den med det samme. stor er besparelsen heller ikke.
Avatar billede Edeen Nybegynder
10. april 2010 - 09:40 #2
lukker den her
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2010 - 21:56 #3
Min kommentar var ikke til hjælp?