Avatar billede morten_hjort Nybegynder
26. marts 2010 - 14:41 Der er 1 kommentar

Copenhagen Records søger programmør

Copenhagen Records søger en freelancer eller it-studerende til programmeringshjælp i forbindelse med et nyt projekt.

Copenhagen Records er et af de største danske pladeskaber og står bag kunstnere såsom Nephew, Alphabeat, Burhan G, Spleen United, Carpark North og mangle flere.
Vi er bosiddende på Vega i København V og kan tilbyde en fast plads under ansættelsesperioden.

Som programmør skal du have erfaring med blandt andet Joomla, Javascript, html og php. Arbejdet består i at installere plugins og forbinde dem alle, samt lave eventuelle rettelser, således sitet for brugeren fremstår som intuitivt og moderne.
Det er ligeledes vigtigt at du som programmør har forståelse for SEO, sikkerhed og rettelse af små-fejl.

Vi laver selv det grafiske og er allerede igang med opgaven.

Vores budget er ikke så stort hvorved jobbet måske mest er interessant for studerende. Hyre diskuteres pr mail.

Vi har brug for hjælp i perioden april-maj 2010

Ved interesse send venligst en mail til morten@copenhagenrecords.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
02. august 2010 - 14:19 #1
Har I fundet den hjælp I søgte?

Mvh,
Brian