Avatar billede bdf Mester
25. marts 2010 - 19:09 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

CPU køler til Core i7 I7-930

Hejsa Eksperter :)

Nogle forslag til en "luft" CPU køler?
Synes der er så mange modeller og nogle ser enda MEGA store ud og den skulle jo gerne have en fornuftig køling og stadig være i et standart ATX kabinet :)

Hvad er jeres forslag? Pris max 500,-

M.v.h.
Avatar billede CalE Nybegynder
25. marts 2010 - 21:26 #1
BARAM har virkelig en god køleevne..

Kan kun anbefale denne køler og så med en Noctua 120mm FAN på. så er du godt sikret.. lydløs køling som passer fint i et midi-tower!

Producentens side:

http://thermolab.co.kr/baram_eng

købes her:

http://www.coolerkit.dk/thermolab_baram-p-1122.html
Avatar billede bdf Mester
26. marts 2010 - 06:14 #2
Takker for info ;) men kan du anbefale en som er på lager? ::) skulle nemlig gerne have den i starten af næste uge...

M.v.h.
Avatar billede bdf Mester
26. marts 2010 - 06:44 #3
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2010 - 07:20 #4
hvad med vandkøling

tjek lige om den passer med din sokkel på bundkort

http://www.tweak.dk/review/NorthQ_NQ-3580_Siberian_Tiger_Water_Cooler/726/1/1

den koster ca. 700,- støjer 20 db

men er en mega god køler

kommentar ( til forslag
denne her bruger man til man bliver bedt om at lægge et svar

Svar (til løsninger og pointgivning)
den er til at spørger selv kan lukke et spørgsmål eller til at give point med - mange tror bare at spørgsmålet er til lukning når nogen i deres point iver lægger et svar - det er vel ikke det i vil opnå.

se under søg på eksperten

m.v.h

FAQ
Avatar billede bdf Mester
26. marts 2010 - 18:05 #5
Kun luftkøling :)

Tror det ender med en http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=633135

Som tak for jeres interresse,læg et svar så får i point :)

M.v.h.
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2010 - 18:57 #6
du aner ikke hvad du går glip af - den køler utroligt godt
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2010 - 12:25 #7
de der mega kølere de fleste har siddende i deres kabinet smider jo bare varmen ud og rundt i kabinettet

vandkølingen smider det helt ud med det samme

den fås også med 2 blæsere hvis der er plads i det