Avatar billede Peter4220 Nybegynder
21. marts 2010 - 08:49 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Explorer er kun delvis på dansk

Jeg har lige formateret en PC. I den forbindelse har jeg bibeholdt IE, som jeg så har opdateret til ver. 8.
Før jeg opdaterede til ver. 8 var alt i IE på dansk, men efter ændring til ver. 8 er menuerne på engelsk, men hjælpen er på dansk.
Nu viser det sig, at Internet Explorers menuer er på engelsk, men hjælp til Explorer (F1) er på dansk.

Er der nogen her, som kan gi' min en forklaring og evt. en løsning m.h.t. menuerne ???
21. marts 2010 - 10:01 #1
Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

Afinstall
* IE8
Genstart
Hent IE8 manuelt herfra -> http://www.microsoft.com/danmark/windows/internet-explorer/default.aspx - (Husk evt. sprogvalg) gem et passende sted.
Install pakken...

---

Husk alle Driverpakker + WindowsUpdate elementer + Sikkerhedsprogrammer + opdatering af samme...
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
21. marts 2010 - 10:15 #2
Karise_Larry tak for svaret.

Det du beskriver er netop det, som jeg har gjort.
Det betyder ikke noget, at menuerne er på engelsk og hjælpen er på dansk (det ville være værre, hvis det var omvendt). Grunden til at jeg spørger er, at jeg kunne godt tænke mig at få en forklaring på fænomenet.
21. marts 2010 - 12:49 #3
Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede Jensen DK Novice
21. marts 2010 - 13:46 #4
Det er nok XP Medie Center PC. der er sproget i baggrunden Engelsk, findes kun med Dansk MUI.
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
21. marts 2010 - 16:30 #5
Silbidor - du har ganske ret

Jeg kommer kommer åbentbart ikke længere, så jeg kan lige så godt lukke.

Hvis nogen af jer, som har forsøgt at hjælpe, kan I få point,  hvis I sender et svar inden 24 timer.
21. marts 2010 - 16:34 #6
Ping...
Læg selv en [svar] og la' os alle dele...
Avatar billede Jensen DK Novice
22. marts 2010 - 06:21 #7
Ok helt i orden
Avatar billede Peter4220 Nybegynder
22. marts 2010 - 08:26 #8
takker