Avatar billede Helbo-DK Juniormester
19. marts 2010 - 12:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Feedback på A-helbo.dk

Hej alle sammen.

Jeg har netop fået lavet nyt design på http://www.a-helbo.dk. Jeg kunne godt tænke mig noget feedback på sitet.

Siden / designet er bygget op omkring Wordpress. :D
Avatar billede mikaelch Novice
19. marts 2010 - 14:01 #1
Jeg ville skrive i titlen en blog om Anders Helbo jeg mener denne her titlen  <title> Profil | A-helbo.dk</title>
Det Er en mere sigende om hvad bloggen handler om

Skriv om familie

skriv lidt grund ting om familie venner

Når du skriver blog indlæg kan linke til om den ven inden på blog hvad betyder denne ven , derved lav hvornår mødes denne ven hvordan udvikler det sig , så man kan følge en rød tråd med hver ven

Lav et CV om dig selv

Nye venner kommer der skriver du hvornår linker imellem venner hvornår de kom og hvad de relateret til dem , derved ved fest f.eks. flere mødes laver du vennen list disse kom til fest og linker til dem endnu bedre vis de også køre dagbog om sig selv at du linker til deres personlige blog.
Lav billedet galleri der er kategori inddelt i fester , hvor i mødes mv.
lav kategori inddelt tekster også med fester mv.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
19. marts 2010 - 14:21 #2
Nice. takker... Helt klart noget jeg lige skal have kigget på. :D
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
19. marts 2010 - 17:54 #3
Nogen der har noget mere?
Avatar billede mikaelch Novice
20. marts 2010 - 15:40 #4
ud på google fatter folk overhovedet ikke hvad siden omhandler kunne dette ikke bare ændres

f.eks titlen kunne se sådan her ud  <title> Profil Anders Helbo liv som iværksættere</title>