Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
19. marts 2010 - 07:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Imac 27" og en netbook eller en macbook pro 15"

Hej eksperter.

Jeg ville lige spørge om hvad i synes jeg skal have.

Skal jeg have en Imac 27" til at stå hjemme også bruge en netbook til folkeskolen som jeg går i.
Eller,
skal jeg købe en macbook pro 15" og bruge den til folkeskolen og til der hjemme.

Jeg skal kunne spille battlefield Bad company 2 på den.
Det er mit eneste krav.
Avatar billede Leoking Nybegynder
19. marts 2010 - 09:31 #1
Imac 27" og netbook ville jeg vælge..
Avatar billede KDF_mac Nybegynder
19. marts 2010 - 09:36 #2
Ud fra et rent spilmässigt synspunkt havde jeg også taget Imac 27" for den större skärm vil give dig en bedre oplevelse. Men hvis du også prioriterer din skole og gerne vil väre foruden at programmerne kan väre tunge der havde jeg valgt mig en Macbook Pro.

Du skal dog lige forholde dig til at der ikke findes Bad Company til mac endnu, men dette kan löses ved at köre det igennem bootcamp.
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
19. marts 2010 - 13:35 #3
KDF_mac det havde jeg også tænkt mig :) Så du må gerne skrive et svar.
Avatar billede KDF_mac Nybegynder
22. marts 2010 - 08:54 #4
Personligt havde jeg valgt Macbook Proen fordi så körer alt optimalt og du kan nöjes med en maskine. Men igen det kommer an på dine behov.

Men jeg havde lavet en plus/minus liste hvis jeg havde väret dig og truffet din beslutning bagefter, udfra hvad der ser ud til at väre den bedste lösning.
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
22. marts 2010 - 18:03 #5
Jeg tror jeg har lavet om i mine planer... Jeg ville lige se hvad der bliver opdateret til macbook pro'en, så vil jeg vælge når de har opdateret macbook pro'en.

Så det er løst.
Avatar billede punani Nybegynder
24. marts 2010 - 12:45 #6
Jeg har selv lige stået i samme situation. Og jeg valgte en 13" MBP (ideel til skole) og så en 24" cinema display til når jeg skulle give den gas herhjemme.

En MBP og en Cinema Display 24" er simpelthen toppen af poppen. Det er som at have en iMac, men det er stadigvæk kun en bærbar.