Avatar billede zyber Nybegynder
19. juli 2001 - 16:05 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvor mange gange er et spørgsmål vist/læst

Jeg har et par gange haft den uheldigt oplevelse at der ikke er nogle der svarer på dit spørgsmål. Skyldes det så at det ikke bliver læst eller at der ikke er nogle der kan svare på det. Derfor ville det være rart med en tæller der viser hvor mange gange et spørgsmål er blivet vist/læst.
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2001 - 16:07 #1
HØRT!
Avatar billede prodic Mester
19. juli 2001 - 16:12 #2
Det er skam nok blevet læst og folk har nok vurderet at det ved de ikke nok om til at svare.
Sådan en læst/vist statistik kan give et forkert billed af hvad man reelt tror.
Personligt kigger jeg ofte på spørgsmål, hvor jeg ved jeg ikke kan hjælpe - men kigger for at blive \"klogere\"
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. juli 2001 - 16:18 #3
Enig med prodic :-)
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2001 - 16:22 #4
Det har han sq ret i :o)

Kloge mand :)
Avatar billede prodic Mester
19. juli 2001 - 16:24 #5
\"Mærk Jer min ord - da disse er vise og kan bruges i triste stunder\"

Godt gammelt citat - NOT!

:-)
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2001 - 16:25 #6
Jeg synes hellere, at man skulle lave en funktion, så man kunne se hvor mange indlæg (spørgsmål og svar) man har levet på eksperten!
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2001 - 16:25 #7
Det ville bare tage sin tid, at regne ud, med snart 100000 spørgsmål!
Avatar billede prodic Mester
19. juli 2001 - 16:29 #8
Philip->Mener du hvor mange du har svaret på? eller oprettet selv?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
19. juli 2001 - 16:35 #9
philip:> tage tid ? nej da ... det er et simpelt SQL kald på databasen ....
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2001 - 16:36 #10
Jeg mener BÅDE hvor mange gange man har svaret, og hvor mange gange man har oprettet. Det ville jo være meget sjovt at vide!
Avatar billede prodic Mester
19. juli 2001 - 16:40 #11
Philip->Antallet du har svaret på, kan du se ved at oprette en Job-profil og få den til at danne et \"overblik\" over det.
Det med oprettede kan du jo tælle dig frem til under Indstillinger/Oprettede Spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2001 - 16:45 #12
ja, men jeg har ikke brug for noget job!

Jeg vil da ikke oprette et CV, bare for at se hvor mange spørgsmål jeg har svaret på!
Avatar billede prodic Mester
19. juli 2001 - 16:48 #13
Nu har du jo også den mulighed der hedder IKKE aktivt CV, når du opretter.

Nå nok om det - det er et sidespring.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
20. juli 2001 - 08:55 #14
prodic>> tak, jeg behøver jo ikke svare mere :)
Avatar billede prodic Mester
20. juli 2001 - 19:57 #15
Andreas->Nej læn du dig bare tilbage og nyd en kop kaffe mens jeg klarer sagerne. LOL
Men er da glad for at vi ser ens på tingene.
Keep up the good work!!