Avatar billede michaeltryl Seniormester
18. marts 2010 - 19:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oversigt er væk

Hej
Jeg har fornylig prøvet http://www.zequr.com/ programmet, men afinstallerede det igen via kontrolpanel - fjern program.
Efter jeg har genstartet er oversigten i IE væk, jeg har prøvet at afinstalere IE8, genstarte og derefter installere det igen, men uden held.
nogen som har et bud på hvordan jeg kan få oversigt rullegadinet frem igen.
Jeg har tjekket at den ikke er sat til at sletter oversigten ved afslutning
18. marts 2010 - 19:43 #1
... den 'oversigt' du snakker om er listen i adresselinien over sider du tidligere har været på ?

Det er nok rimeligt naturligt når du har slettet/afinstall nævnte http://www.zequr.com/ som jo er 'noget' med at huske...
Avatar billede michaeltryl Seniormester
18. marts 2010 - 23:26 #2
ja, men burde den ikke langsomt blive opbygget igen når jeg begynder at besøge sider efter jeg af afinstalleret det.
19. marts 2010 - 06:31 #3
IE - Funktionen - InternetIndstil - Fanen Advanceret - Nul indstillinger ...
Gendan advanceret indstillinger

???
Avatar billede michaeltryl Seniormester
19. marts 2010 - 18:08 #4
Det virkede perfekt. tak for hjælpen. hvis du lægger et svar får du point
19. marts 2010 - 18:17 #5
Ping...
(Det var et [svar]...)