Avatar billede Peaches Nybegynder
18. marts 2010 - 07:09 Der er 2 kommentarer

IE vil have proxyserver

Hej Eksperten

Jeg havde spyware angreb på min PC, jeg køre Vista Home Premium og på angrebstidspunktet kørte jeg med Avast. Efter mange forsøg på at rense PC'en, lykkedes det, da jeg fjernede Avast og indstallerede Microsoft Security Essentials. Efter dette kunne IE8 ikke vise hjemmesider, men MSN og Mozilla Firefox virkede fint, nu er MSN så også holdt op med at virke og både den og IE vil have proxyserver, men jeg har bredbånd hos TDC og de bruger ikke proxy........hvad gør jeg???
Håber I kan hjælpe *ss*
Avatar billede crazysnap Seniormester
18. marts 2010 - 10:07 #1
Hej Peaches,

Det lyder som om dine LAN Indstillinger i IE8 har ændret sig i cleaningsforløbet og dermed står forkert. Jeg har engelsk styresystem, så har du dansk, må du lige oversætte ordene selv i forklaringen nedenfor:

Åben IE8, vælg 'Tools -> Internet Options'. Vælg herefter  'Connections'-fanebladet og klik på 'LAN Settings'-knappen. I det nye vindue skal alle check-boxes være deaktiveret (unchecket), er de ikke det, er det nok derfor du ikke kan komme på nettet. Så sørg for alt er "unchecked" og klik OK til alle åbne vinduer. Luk herefter IE8 og start den igen. Du burde nu være på nettet hvis dette var problemet.

Mvh.
CS
Avatar billede Peaches Nybegynder
18. marts 2010 - 15:26 #2
Hej CS

Takker mange gange for hjælpen, det var lige det der skulle til.
Mvh Peaches