Avatar billede mrrudolph Nybegynder
17. marts 2010 - 22:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad er best !!!

Kan i hjælpe mig skal havde en ny skærm. har kigget på samsung syncmaster p2250 til 1323kr. og på samsung syncmaster 2370 til 1383 kr. hvad er best.
Er 24" ikke for stor til gaming /kontor arbejde ??
Avatar billede kimtheman Novice
18. marts 2010 - 01:06 #1
Tja jeg har en Samsung SyncMaster 2693HM "26" tommer den er jeg total glad for til kontor/ spil m.m.
Har så også digital tv kort så jeg kan se alle tv kanalerne der. Kanon.
Avatar billede besle Nybegynder
18. marts 2010 - 09:00 #2
De fleste gamere foretrækker en stor skærm. der er flere eksempler på folk der bruger en 30" tommer Full HD skærm til gaming, og af og til tre eller flere skærme på en gang.

Vil mene du skal købe samsung syncmaster 2370 da specifikationerne næsten er ens, og du ovenikøbet får 1.5" tomme ekstra skærm for kun 60 kroner mere.
Avatar billede kimtheman Novice
18. marts 2010 - 12:05 #3
Hvad F... al min tekst jeg skrev i går til dette er væk..Noget må være gået galt.
Som besle skriver så har 2370 en mindre lysstyrke end 2250 men den bruger også lidt mindre strøm.
Jeg havde nok valgt at smide nogle flere penge og købe en større skærm.
Avatar billede mrrudolph Nybegynder
26. marts 2010 - 22:55 #4
jeg har købt en samsung p2370hd.
den er jeg sku glad for.