Avatar billede c9steen Nybegynder
17. marts 2010 - 15:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

NoCache af SWF

Har lavet en hjemmeside med integreret Flash-galleri, der henter billeder ind via XML udtræk. Ved opdatering af XML = nye billeder er det stadig det gamle indhold der vises i nogle browsere indtil cache slettes manuelt, aktuelt i FF på Mac (ingen uldne kommentarer her).

Jeg har forsøgt mig med swf-kald påhæftet dynamisk querystring som gallery.swf?time=<%=new Date()%> og med Response.CacheControl = "no-cache" og samtidig Response.Expires = -1. Ingen af delene virker. Findes der en effektiv måde til at sikre genindlæsning af Flashen i alle browsere og OS'er, hvor brugeren ikke skal slette sin browser-cache og i givet fald hvilken ??

Det er et tilkøbt galleri og jeg har ikke adgang til redigering af Flash-filen.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2010 - 00:07 #1
Jeg tvivler meget på du finder svaret her i asp-kategorien i hvert fald...
Avatar billede c9steen Nybegynder
18. marts 2010 - 08:08 #2
Du har nok ret - lukket.
Avatar billede c9steen Nybegynder
02. september 2010 - 21:34 #3
SP. lukkes. Svar ikke fundet.