Avatar billede syipx Nybegynder
17. marts 2010 - 00:05 Der er 2 kommentarer

Noget i mellem cinema 4D og photoshop ?

Hej jeg har cinema 4d men ved ik rigtige om det er det rigtige program at bruge til formålet, jeg vil gerne skabe fede billeder og manipolere billeder med ved ik rigtig hva program jeg skal bruge, håber der er en som har et godt forslag:)
Avatar billede KDF_mac Nybegynder
17. marts 2010 - 12:56 #1
Alt efter hvor lang tid du ønsker at bruge på at redigere dine billeder, kan programmer som Adobe Bridge, Adobe Lightroom. Af gratisprogrammer kan du blandt andet kigge på GIMP (www.gimp.org) eller Picasa.

Personligt bruger jeg Adobe pakken til at redigere mine billeder og er meget tilfreds med fleksibiliteten imellem programmerne.
Avatar billede syipx Nybegynder
17. marts 2010 - 18:11 #2
Hej KDF_mac ja GIMP har jeg sidet og leget med tidliger i dag og et rigtig god program og så det gratis op tur ;) men jeg ville gerne have mange mange muligheder men så skal jeg måske have fat i Adobe pakken for at få det hele