Avatar billede RasmusS Praktikant
16. marts 2010 - 20:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

forslag til god skærm

Hej Jeg skal bruge en skærm, her er mine krav!
min 22", skal have hdmi stik og køre full HD pga. den skal virke optimalt med min PS3 også, pris max. 1700.
Kom med nogen gode forslag og kommentarer hvorfor og hvad jeg ellers skal lægge vægt på og være kritisk omkring ved skærmvalg.
Hilsen Rasmus
Avatar billede NT-Jensen Nybegynder
16. marts 2010 - 22:38 #1
Samsung SyncMaster P2450H 24":
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=627350
Input: HDMI, DVI-D, VGA, Hovedtelefoner 3,5 mm stereo mini jack
Responstid: 2 ms
Dynamisk Kontrast Hastighed: 70000:1
Maks. opløsning: 1920 x 1080

Bedste Pris: 1693kr,-

Har selv samme skærm og giver den 9,5/10, det eneste irritations moment er den lidt skøre fod den står på, men ved almindeligt gaming brug opdager du det ikke.

Har efterhånden prøvet en del skærme i forhold til fabrikater, og må til en hver tid sige at Samsung er den helt klart bedste i MINE øjne.

Deres skærme er knivskarpe, har en rigtig god kontrast og er i stand til at lave skærme der ikke forringes i løbet af nogle enkelte år.
Avatar billede RasmusS Praktikant
01. april 2010 - 00:37 #2
ifb.m. point