Avatar billede dsj1972 Juniormester
13. marts 2010 - 11:10 Der er 1 løsning

Har brug for en ekspert til Duplex udskrivning!!!

Hejsa,

Jeg har et dokument på 4 sider som jeg gerne vil have udskrevet på begge sider.
Printeren er en HP 2605dn, som sagtens skulle kunne klare dette.

Det er en smule forvirrende at skulle indstille den rigtige udskift valg, hvis man f.eks gerne vil have de 4 sider udskrevet på et A4 med 2 sider på hver side af arket.

Siderne består alle 4 af et billede med nogle tekst bokse oven på.

Mit problem som jeg ikke forstår en dyt af er at der sker noget meget mærkeligt når jeg printer ud....

tror at jeg har fundet den rigtige indstilling til den udprint jeg gerne vil have, men desværre sker der det at ved udprint så skubbes billedet fra side 2 over i side 1 altså oven på det billede på side 1 således at der kun er tekst boksen tilbage på side 2, men de restende sider 3 og 4 sker der intet med.

Det er kun ved print at det sker, det vil sige at man kan ikke se det visuelt på skærmen f.eks, for der ser det ud som det skal være.

Jeg har prøvet alle former for wrap formatering og lign. men det er det samme.

Iøvrigt syns jeg ikk at duplex udskrivning er særlig godt beskrevet nogen steder, så hvis nogen har eks. på links eller lign. hvor man kan hente mere info omkring dette, så hit med det :-)

På forhånd tak!!

Mvh dsj
Avatar billede dsj1972 Juniormester
14. marts 2010 - 20:26 #1
Ok, har selv løst problemet ved at Samle siderne istedet.

snupper derfor selv point