Avatar billede SvarUdbedes Nybegynder
11. marts 2010 - 18:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lille børnespil "Luck Charm DeLuxe"

Hej

Søger et lille børnespil om en "Alf" fra Irland

"Luck Charm DeLuxe"

Har prøvet det for et års tid siden i en gratis udgave, som man kunne spille 1 time.

Kan man evt. finde det et sted, hvor man kan spille det længere tid - stadigvæk gratis?
Avatar billede Vandreren Novice
11. marts 2010 - 21:36 #2
Lad mig understrege, at de link kun er til den begrænsede shareware-version.

En fuld version vil næppe være både lovlig og gratis. I hvert fald ikke før producenten ophører med at sælge programmet og det bliver abandonware, men det sker nok ikke foreløbigt.
Avatar billede SvarUdbedes Nybegynder
12. marts 2010 - 07:15 #3
Tak