Avatar billede mathias1909 Nybegynder
11. marts 2010 - 16:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny pc gamer

hej. jeg skal have ny bærbar men jeg ved ikke have for en det skal være, men det skal være en gamer. har 9000-14000kr til den. håber i kan hjælpe
Avatar billede JArndal Nybegynder
11. marts 2010 - 16:32 #1
http://lmgtfy.com/?q=gamer+b%C3%A6rbar

Kig nogle af resultaterne igennem. Der plejer at være masser af forslag. Det kan altid betale sig at google før man spørger på eksperten, da man tit kan finde svaret selv, i gamle spørgsmål/andre foras..

/JArndal
Avatar billede Killervalon Nybegynder
11. marts 2010 - 16:34 #2
Avatar billede mathias1909 Nybegynder
11. marts 2010 - 19:02 #3
er det en god pc?? og kan den køre de vilde spil??
Avatar billede mathias1909 Nybegynder
11. marts 2010 - 19:14 #4
er det en god pc?? og kan den køre de vilde spil??
Avatar billede madsvegas Nybegynder
11. marts 2010 - 20:20 #5
Heej
jeg synes det dumt bruge så mange penge computeren bliver bare forældet lige med det samme, så istedet køb denne bærbar den er mega god og så har du også råd til en ny bærbar senere hen i modsætning til hvis du køber en bærbar til 14000. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=769693

Men hvis du bare vil have en dyr computer så køb mærket alienware det er lavet til ren gaming :)