Avatar billede Edeen Nybegynder
11. marts 2010 - 11:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Stationær GAMING comp

Hej eksperter.

Jeg har brug for en ny stationær gaming computer, jeg har fundet 2 computere, men tror de er lidt for dyrer, men her er de:

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99102&type=pcsystem Havde tænkt mig at bestille logitech keyboard til 169kr og 8 gb ram til 850 kr og ATI hd5850 1gb grafikkort til 900 og så styresystem til 695 kr  sammen med computerens pris. det vil sige 8609 kr UDEN skærm som jeg også har brug for.

http://topdata.dk/product.asp?product=6823 Det er så den anden computer, der havde jeg tænkt mig at smide 8 gb ram i som koster 699kr ekstra, dvs 7998 kr for det hele, uden skærm.

Jeg ved ikke hvilken af de computere der er bedst, og om jeg overhoved skal have en af dem siden de er så dyre, og ingen skærm har, men i hvert fald kunne jeg godt tænke mig at høre hvilken der er bedst.

Mit budget er på ca 9000, Udover en stationær gaming computer har jeg brug for en skærm.
Computeren skal bruges til World of Warcraft og Counter strike source primær... Den skulle ku trække WoW i god opløsning
Avatar billede kimtheman Novice
11. marts 2010 - 12:33 #1
Smid en lille 1000kr mere (omkring de 9.600kr inkl. skærm og software) eller tag den med 4gb (som også er fint) til 8.900kr

Pc: http://www.topdata.dk/product.asp?product=6621

Test af grafikkort: http://www.pcworld.dk/art/11302?page=3

Gamerskærm: http://www.topdata.dk/product.asp?product=6714

Windows: http://www.topdata.dk/group.asp?group=31 (Hvis du selv installere)
Avatar billede Edeen Nybegynder
11. marts 2010 - 13:59 #2
Tusind tak kimtheman :D, jeg tror det bliver den.

Men hvis der er andre der kender noget der er bedre til nogenlunde samme pris så skriv lige :D, man skal jo altid have det bedste for pengene :b
Avatar billede kimtheman Novice
11. marts 2010 - 14:43 #3
Tror også jeg havde taget det Ultra støjsvage kabinet til 250kr ekstra. Men det er også fordi jeg hader computere hvis de larmer.
Avatar billede Edeen Nybegynder
11. marts 2010 - 17:40 #4
Jeg har hørt en masse klager fra topdata.dk med at de har fået computere der ikke altid virkere og at deres computere bliver opholdt i et normalt rækkehus et eller andet hemmeligt sted :/.. og at deres service skulle være EKSTREM dårlig
Avatar billede Edeen Nybegynder
11. marts 2010 - 17:41 #5
Har hørt mange klager fra kunder der har handlet hos Topdata.dk, Er det noget du kender til eller er der bare en skrøne?
Avatar billede Edeen Nybegynder
11. marts 2010 - 17:42 #6
ups :/ min computer viste ikke den første kommentar, når men nu er der 2 :D
Avatar billede kimtheman Novice
11. marts 2010 - 18:02 #7
Tja tror ikke der er nogen, der sælger meget, ikke har utilfredse kunder (nu ved mange kunder heller ikke, hvor en service grænse går).

Men så sandt, det er en alm. mand der har lager/ værksted i et rækkehus (som jeg mener kun bliver brugt til det), og nok derfor han kan sælge så billige computere/ dele, da han ikke er bundet op af dyre lagerhuse/ rengøringshjælp osv, som mange andre firmaer. Men vil dertil sige, at mange andre firmaer på nettet, jo også kun er lagerhuse uden butik, så kan ikke rigtig se forskellen.

Har handlet min egen Pc (2 1/2 år siden) en Quad Q6600 derfra, og har været fint tilfreds (Gav dengang omkring 10.000kr).

Har også handlet andre computere derfra med tilfredshed.

Men kigger man på de dele computeren indeholder, og samligner priser med samme dele andre steder, vil jeg mene han følger godt med prismæssigt.

Men det er da klart, den der skal bruge penge (alså dig), skal lige surfe internettet igennem og derfra træffe sin egen beslutning.
Avatar billede Edeen Nybegynder
13. marts 2010 - 09:22 #8
Lukker tråden her :)
Computeren er købt, det blev http://topdata.dk/product.asp?product=6797 tusind tak for hjælpen kimtheman