Avatar billede zulaff Nybegynder
10. marts 2010 - 14:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Build i visual studio

Jeg er ved at lave et website, hvor jeg skal bruge en dansk version af ajaxcontroltoolkit. Jeg fandt følgende side, der beskriver hvordan man kan ændre sproget:

http://code.mareoblo.pl/2009/09/30/c-language-not-supported-in-ajax-control-toolkit-no-problem-do-localization-by-yourself/

Alt går fint, indtil jeg skal bygge i release mode. I stedet for at bygge dll-filerne, kommer der en forespørgsel til hvor jeg vil gemme AjaxControlToolkit.sln. Hvis jeg vælger en destination, gemmer den blot .sln filen og ikke dll-filer. Er der nogen der kan fortælle mig hvad der er galt?
Avatar billede platik Nybegynder
10. marts 2010 - 14:42 #1
Sikker på din dll ikke ligger i din bin mappe, under den solution du lige har gemt?

Ellers prøv at publish det.
Avatar billede zulaff Nybegynder
10. marts 2010 - 15:09 #2
Jeg prøvede at hente projektet en gang til. Denne gang ændrede jeg ikke på destinationsfilen, ved build og nu virker det. Ved ikke hvorfor det ikke virkede før. Jeg har checket bin mappen??

Men jeg er glad:). Tak for hjælpen. Læg endelig et svar.
Avatar billede platik Nybegynder
10. marts 2010 - 21:21 #3
svar :-)