Avatar billede sputii Nybegynder
10. marts 2010 - 10:09 Der er 38 kommentarer

Bundkort eller Grafikkort Til Bærbar??

Hejsa jeg mangler vist Bundkort eller Grafikkort til min Bærbar..
Mit Display Adapter er NVIDIA GeForce 8400M GS
Når jeg slår den til bliver min computer ved med at genstarte HELE tiden så bliver jeg så nød til at gå i den der Sikkerheds Opstart hvor jeg så slår den fra og kan tænde den igen.

JEG er 100% sikker på at det ikke er en Driver fejl da jeg har både har geninstalleret driveren mange gange og hele min computer..
Har prøvet med Windows XP, Windows Vista og Windows 7..
Hvad mangler jeg??
Bundkort Eller Grafikkort??
Eller noget helt andet??

Min Computer er.
Product: HP Pavillon dv6500
Service: dv6612eo
Avatar billede El-inst Nybegynder
10. marts 2010 - 13:51 #1
Prøv at finde den nyeste bundkort driver, og finde en ny wireless driver.

Evt disable dit wireless, jeg har haft samme problem og det skyldes mit wireless.
Avatar billede sputii Nybegynder
10. marts 2010 - 15:35 #2
Det kan ikke være Wireless og Bundkort driver for jeg kan jo ikke gå ind i nogen spil uden at grafikkort driveren er slået til.. Så der er ligesom et problem der..
Avatar billede El-inst Nybegynder
10. marts 2010 - 15:42 #3
Har du evt prøvet at opdatere bios?
Avatar billede sputii Nybegynder
10. marts 2010 - 15:59 #4
Hvordan gør jeg det??

Og jeg har jo geninstalleret computeren med flere forskellige Windows pakker.. Og driver.
Avatar billede El-inst Nybegynder
10. marts 2010 - 16:11 #5
http://www.memtest.org/ prøv lige at køre den der og se om den melder fejl.. det kan også være du har fejl på dine ram.
Avatar billede sputii Nybegynder
10. marts 2010 - 16:12 #6
Avatar billede El-inst Nybegynder
10. marts 2010 - 16:14 #7
http://zepto.contigio.com/Utilities/TestingTools/Memtest.html det er nok nemmere for dig at forstå... der er en guide til hvordan det virker samt download link
Avatar billede sputii Nybegynder
10. marts 2010 - 16:18 #8
Skal jeg brænde den til CD eller skal jeg køre den via det der program som jeg ikke kan huske hvad hedder som kan tage i mod ISO filer eller måske noget helt andet??
Avatar billede sputii Nybegynder
10. marts 2010 - 17:04 #9
Ups det er ikke en ISO fil det er en IMG fil
Avatar billede sputii Nybegynder
10. marts 2010 - 22:34 #10
Hvad skal jeg brænde den med?????
Avatar billede El-inst Nybegynder
10. marts 2010 - 22:46 #11
Avatar billede sputii Nybegynder
11. marts 2010 - 10:34 #12
Du har givet mig link til en FTP..??
Avatar billede El-inst Nybegynder
11. marts 2010 - 10:53 #13
det er fatisk et link til et PDF dokument
Avatar billede El-inst Nybegynder
11. marts 2010 - 10:55 #14
Hov det kan jeg da godt se der ikke virker brug linket i #7 der er der et PDF dokument du kan læse lidt i :)
Avatar billede sputii Nybegynder
11. marts 2010 - 11:17 #15
Der er et lille problem det er ikke en ISO fil men en IMG fil
Avatar billede sputii Nybegynder
11. marts 2010 - 11:20 #16
Og programmet der er i den PDF fil er kun en program man kan bruge på Windows XP og Windows 2003.
Jeg har Windows Vista.
Og jeg har noget der hedder DVD Decrypter men den kan ikke tage imod IMG filen der står der er en eller anden fejl..
Avatar billede sputii Nybegynder
11. marts 2010 - 11:23 #17
Ohh ups klikkede på det direkte link der var et andet link hvor der er en Windows Vista install eller hvad det nu hedder..
Avatar billede El-inst Nybegynder
11. marts 2010 - 11:26 #18
http://isorecorder.alexfeinman.com/isorecorder.htm her er et link så kan du finde en der passer til din windows
Avatar billede sputii Nybegynder
11. marts 2010 - 11:27 #19
ohh.. Jeg er kommet til at udpakke den der ISO fil med WinRAR og så inde i den var der en IMG fil..
Avatar billede sputii Nybegynder
11. marts 2010 - 11:29 #20
http://isorecorder.alexfeinman.com/isorecorder.htm

Skulle lige skrive linket så jeg bare lige går ind på min anden computer og brænder cd´en..
Avatar billede sputii Nybegynder
11. marts 2010 - 11:52 #21
Skal jeg bare genstarte min computer når jeg har sat den i?
Avatar billede El-inst Nybegynder
11. marts 2010 - 11:57 #22
jeps og sørge for den kan boot fra CD.
Avatar billede sputii Nybegynder
11. marts 2010 - 12:18 #23
Okey den er igang nu på min anden PC men jeg forstå ikke helt.
Tester den for fejl eller hvad på min computer??
Avatar billede El-inst Nybegynder
11. marts 2010 - 12:28 #24
Jeps den står og tester din computer det kan godt tage noget tid at komme igennem
Avatar billede sputii Nybegynder
11. marts 2010 - 12:56 #25
Ja okey.. Hvordan kan jeg vide om der er nogen fejl.?
Avatar billede sputii Nybegynder
11. marts 2010 - 12:56 #26
Er det vis der står en i Error eller vis der står en i både Error og Past?
Avatar billede El-inst Nybegynder
11. marts 2010 - 13:02 #27
kan du evt tage et screendumb eller billede med din mobil ?
Avatar billede sputii Nybegynder
11. marts 2010 - 14:10 #28
Ja det gør jeg så..
Hvordan vil du se billedet??
Avatar billede El-inst Nybegynder
11. marts 2010 - 14:31 #29
du smider mig bare en mail ( se min brugerprofil)
Avatar billede sputii Nybegynder
11. marts 2010 - 16:45 #30
Så er den sendt..
Avatar billede sputii Nybegynder
11. marts 2010 - 16:53 #31
Når jeg går ind i Windows Movie Maker står der også..

Windows Movie Maker cannot start because your video card does not support the required level of hardware acceleration or hardware acceleration is not available.

Learn more about (video card requirements.(Det her er så et link))
Avatar billede sputii Nybegynder
11. marts 2010 - 16:56 #32
Og ja jeg har DirectX 9 installeret..

Det der står i link er dette..
......

What are the video card system requirements in Windows Movie Maker?

To start and run Windows Movie Maker, the video card on your computer must support DirectX 9 with video drivers for Windows Vista drivers. To learn whether your current video card supports Windows Movie Maker, check the documentation that came with your computer or visit the video card manufacturer's Web site.

To find information about the video card installed on your computer, do the following:

Click Start, click Control Panel, click Hardware and Sound, and then click Device Manager.

Click the plus sign (+) next to Display Adapters to display your video card information.

If you plan to buy a new video card, check the packaging to see whether the video card supports DirectX 9 and contains video drivers for Windows Vista.

......
Og mit Display Adapter der inde er jo slået fra.
Avatar billede El-inst Nybegynder
11. marts 2010 - 16:58 #33
Hmm det ser jo ganske fint ud ligesom det skal prøv lige at gå ind i din enhedshåndtering.. er der nogle enheder der ikke er installeret ?
Avatar billede El-inst Nybegynder
11. marts 2010 - 17:02 #34
Avatar billede sputii Nybegynder
11. marts 2010 - 19:29 #35
Har du læst #6 ??

Der skriver jeg at jeg har downloadet alle drivere derfra..
Jeg har prøvet det flere gange så det er stadig ikke en driver fejl.. Tror jeg..
Avatar billede sputii Nybegynder
11. marts 2010 - 19:36 #36
Alle drivere er stadig fuld fungerende undtagen den ene der altså mit grafikkort driver som er NVIDIA GeForce 8400M GS som ikke virker. Tror som sagt det ikke er en driver fejl da den er geninstalleret over 5 gange...

Hver gang den er slået til virker min computer ikke så jeg har slået den fra så jeg kan tænde den op..
Den er slået til og så virke den ikke..
Den er slået fra og så virker den men så kan du ikke gå ind i Spil osv og det bruger jeg så når jeg er på ferie eller når jeg bare bruger den sammen med venner i sommerhus..
Avatar billede sputii Nybegynder
11. marts 2010 - 19:38 #37
Denne bruger jeg..
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=ob-70238-2&lc=da&dlc=da&cc=dk&product=3641575&os=2093&lang=da

Jeg har så installeret den samme bare til Windows XP hvor at selve driveren også var til Windows XP.. Og også med Windows 7..
Avatar billede sputii Nybegynder
12. marts 2010 - 14:24 #38
Hey.. Det kunne være jeg skulle prøve at slå mit grafikkort til og så sætte den der CD i som jeg havde brændt og så genstarte computeren..