Avatar billede H_boeg Nybegynder
08. marts 2010 - 14:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PC til Gaming

Hej

Jeg har nu droppet tanken om en bærbar pc til gaming, og er nu gået over til stationær. er der nogle der kan anbefale nogle pc`ere maks 9000 kr.

på forhånd tak.
Avatar billede Kluddermor Juniormester
08. marts 2010 - 14:26 #1
For 9000 kr burde du kunne få en rimelig kraftig gaming PC.
Jeg vil ikke anbefale nogle bestemte mærker eller forretninger. Man kan altid være uheldig at ramme ind i dårlig service og mandagsmodeller. Gå dog uden om Medion. Vildt billige men de holder ikke.
Men køber du på nettet, burde du kunne finde en sammensat PC, hvis du leder på edbpriser. Gå efter netbutikkerne med gode anmeldelser. Eller en der har fysisk butik i nærheden af dig. Så sparer du tid og besvær hvis den skal til reperation.
Avatar billede H_boeg Nybegynder
08. marts 2010 - 15:20 #2
okay.
er der nogle der har nogle anbefalinger?
har hørt om MM-Vision, hvordan er de?
Avatar billede Kluddermor Juniormester
08. marts 2010 - 15:52 #3
Jeg har kun hørt godt om MM-vision. Har en ven der har købt en del gennem tiderne hos dem.
Avatar billede Kluddermor Juniormester
08. marts 2010 - 16:13 #4
Deres samlede PC de kalder "Game," ser udmærket ud. Du kan få det billigere ved at samle selv, men det er vist en samlet PC du er ude efter.
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99102&type=pcsystem
Den kan køre næsten alt hvad du kaster efter den. Evt opgradere grafikkortet fra 5770 til 5850, men det er sikkert ikke nødvendigt i de fleste spil.
Kig evt på tomshardware og se benchmark sammenligninger af de to kort i forskellige spil. Så kan du se om de er pengene værd for dig.
Avatar billede H_boeg Nybegynder
08. marts 2010 - 16:51 #5
okay det var godt....

Ved du hvorfor deres AMD pc`ere er billigere end deres Intel pc`ere?
Avatar billede Kluddermor Juniormester
08. marts 2010 - 17:36 #6
AMD er bare billigere end Intel. Intel performer en lille smule bedre, men som regel ikke i spil. Og slet ikke noget du kan mærke.
Avatar billede H_boeg Nybegynder
08. marts 2010 - 17:43 #7
Okay.