Avatar billede Edeen Nybegynder
07. marts 2010 - 19:43 Der er 4 kommentarer

OpenDNS blokeret?

Hej, når jeg prøver at gå ind på .net eller .org sider så står der at min computer eller internettet blokere for den side, hvordan får jeg det ordnet?

Jeg har hørt noget om Your Freedom som skulle unbloke alle URL's eller sådan noget, men man skal vidst have en slags server til det, så det har jeg ikke selv kunne finde ud af.

Nogen der kan guide mig med det, eller kender en anden vej gennem?
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2010 - 07:37 #1
du kan bruge google

http://i47.tinypic.com/2lm4cjl.jpg

m.v.h
Avatar billede Edeen Nybegynder
08. marts 2010 - 14:36 #2
Hmm, hvad? :D
Avatar billede Edeen Nybegynder
08. marts 2010 - 14:52 #3
Når ja har glemt at fortælle at mit net blokere mig også fra at høre netradio'er.
Avatar billede mchlbk Praktikant
10. marts 2010 - 20:54 #4
#1 mener at du kan prøve GoogleDNS. Info her: http://code.google.com/intl/da-DK/speed/public-dns/

Du kan selvfølgelig også bruge din egen internetudbyders dns, har du prøvet det?