Avatar billede ngr Praktikant
07. marts 2010 - 15:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver jeg et billede til at lægge under tekst

Har et stykke s/h grafik, som er en blanding af et gråtone billede og en tushtegning. Hvordan behandler jeg det bedst, så det kan lægges under en tekst, så begge dele kan ses?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2010 - 16:50 #1
Tænker du på som et vandmærke i Word f.eks ??
Avatar billede ngr Praktikant
07. marts 2010 - 17:03 #2
Ja, men nok lidt tydeligere end et vandmærke
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2010 - 17:50 #3
Hvis du f.eks bruger Gimp til at sløre dit billede til den ønskede Opacity og efterfølgende bruger Word til teksten, så skal du da blot vælge vandmærke og så fravælge at Word må neddrosle skarpheden
Avatar billede ngr Praktikant
21. april 2010 - 23:15 #4
Jeg eftersøgte svar på, hvorden det kunne gøres i ps