Avatar billede jancf Nybegynder
07. marts 2010 - 13:55 Der er 8 kommentarer

højtaler diskant

min højtalerdiskant er røget en tur . kan ikke købes igen da den er udgået . hvordan finder jeg alternativ ???
Avatar billede Schmidt25 Nybegynder
07. marts 2010 - 13:58 #1
det er meget svært at hjælpe, er det højtaler på din bærbar du snakker om, eller er et par ekstra højtaler ?
Avatar billede jancf Nybegynder
07. marts 2010 - 14:07 #2
ja undskyld , det er højtalere til mit anlæg , mrk energy .
Avatar billede thov Forsker
07. marts 2010 - 14:22 #3
Er det dem her ?: http://www.energy-speakers.com/na-en/products/bookshelf/

For så kan du spørge her support@energy-speakers.com
Avatar billede jancf Nybegynder
07. marts 2010 - 14:35 #4
ja det er , prøver lige med en mail .
Avatar billede thov Forsker
07. marts 2010 - 15:00 #5
Og husk, at får du ikke en præcis magen til, og det er et stereo system, så skal du bruge to stk. og skifte den raske enhed også.
(Ellers lyder det 'forkert').
Avatar billede jancf Nybegynder
12. marts 2010 - 17:03 #6
der var ikke meget hjælp at hente hos energy support , de svarer simpelt hen ikke på mailen .
Avatar billede jancf Nybegynder
12. marts 2010 - 17:06 #7
kan jeg evt spille med bassen alene ? , og hvordan gør jeg ?
Avatar billede thov Forsker
12. marts 2010 - 17:18 #8
Spørg i dette forum - det er nok bedre: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_topics.asp?FID=4