Avatar billede dsj1972 Juniormester
06. marts 2010 - 16:37 Der er 1 løsning

Forsættelse på spm 901390

Hejsa,

Jeg har i dette spm :http://www.eksperten.dk/spm/901390

Fået lavet det sådan at der overføres data over til excel og dette virker da også helt fint, men har nu indset at det virker åndsvagt i længden at skulle scrolle ned hele tiden for at se sidste nye data.Så ville gerne have en række indskudt hvergang og så indlæses data i den nye række.

så derfor prøvede jeg at indsætte en ny række hver gang workbook blev åbnet og det virkede også helt fint,
Men det betød så at jeg var nød til at slette den række hver gang man bare lige var inde for at tjekke.

Jeg prøvede så at tage macroen fra excel og ligge den ind i koden i word lige før data indlæses.

Først prøvede jeg den direkte her:

Rows("3:3").Select
    Selection.Insert Shift:=xlDown, CopyOrigin:=xlFormatFromRightOrBelow

det virkede ikke så prøvede jeg at ændre den lidt uden copy funktionen sådan her:

.Range("A3:U3").Select
        Selection.InsertRows (1)

Dette virkede heller ikke
Avatar billede dsj1972 Juniormester
07. marts 2010 - 13:00 #1
Tjae tror jeg lavede en fejl med den overskrift så folk troede at det var et xstra point spm, derfor har jeg lavet nyt her:

http://www.eksperten.dk/spm/903740