Avatar billede Qub1x Nybegynder
05. marts 2010 - 12:25 Der er 2 kommentarer

Adobe CS4 install error 2.

Jeg har lige formateret min computer og installeret windows 7 på den. I den forbindelse vil jeg også gerne have installeres Adobe CS4 Master Collection. Problemet er, at hver gang jeg forsøger at installlere CS4, får jeg besked om at installationen er "done with errors". Fejlen hedder "Error 2".

Efter lang tids søgen på google er jeg kommet frem til at det kan omhandle føljende.

- Manglende MSI
- Problemer med Public Documents.

Sidst nævnt skulle kunne foresage fejlen, hvis man aktivt har været inde og slette nogle af sine mapper under C:\User\Public, hvilket jeg ikke har været, da vi som sagt snakker en 100% ny installation. Der er dog flere guide på nettet som skulle kunne gendanne disse mapper, hvilket jeg har forsøgt mig med, uden held.

Det manglende MSI aner jeg ikke noget om, da det kun var nævt på et enkelt forum, hvortil der ikke var nævnt nogen løsning.

Jeg håber derfor at I kan hjælpe til at finde ud af, hvad jeg gør for at få installeret CS4.
05. marts 2010 - 12:29 #1
Instalationen -> HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..." ???
Avatar billede Qub1x Nybegynder
05. marts 2010 - 13:15 #2
Har prøvet dette, og fik samme resultat som alle andre gange. Error 2. :(