Avatar billede jwulff Nybegynder
05. marts 2010 - 11:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Indberetning til Sygeforsikring Danmark

Hej Eksperter,

Ved ikke helt om jeg er i den rette kategorie - antager at det nok er en form for XML.

Er der nogen der ved hvorledes man indberetter elektronisk til sygeforsikring danmark? Således at firmaer der benytter mit system, kan sende informationer til Danmark?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. marts 2010 - 11:35 #1
hvis du vil, så kan du jo samarbejde med http://www.eadministration.dk/dknyheddanmark.html
eller købe licens til deres modul.
Du kan også bare skrive til Info@Sygeforsikring.dk og få kontakt til deres it-afdeling den vej.
Avatar billede jwulff Nybegynder
05. marts 2010 - 11:53 #2
Jeg har allerede sendt en mail til Danmark. Ønsker ikke at benytte andres systemer.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. marts 2010 - 17:18 #3
Hvis du ikke vil benytte andres systemer, så må du jo lave det selv.

Og du kan jo ikke sælge et system baseret på en beskrivelse af et interface du har fået på E.

Så hvad er spørgsmålet?
Avatar billede jwulff Nybegynder
05. marts 2010 - 19:03 #4
Spørgsmålet drejer sig om, hvorledes en indberetning skal udarbejdes (med andre ord en form for API), og hvad det kræver. Meningen er at jeg selv vil udvikle det, og vil derfor høre om der er nogle der har haft erfaringer med hvorledes dette skal gøres.

Beklager hvis spørgsmålet ikke var dybdegående nok :-)
Avatar billede jwulff Nybegynder
10. marts 2010 - 11:45 #5
Jeg har fået mail retur fra Sygesikring Danmark, så lukker denne tråd