Avatar billede jps6kb Novice
05. marts 2010 - 09:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vi mangler webdesign-referencer

Hej alle sammen,

Vi mangler lige nu, i forbindelse med lancering af vores nye website, nogle friske referencer.

Derfor giver vi en super pris til kunder som har et niché-produkt, en anderledes idé samt helt almindelige websider / webshops.

Vi giver 25% rabat på grafisk design og udvikling til de sider som vi kan bruge som referencer.

Hvis det lyder interessant er du meget velkommen til at kontakte mig på kim@b-web.dk eller ringe på 6060 2066.

Med venlig hilsen
Kim Bang, B-WEB
www.b-web.dk
Avatar billede vallemanden Nybegynder
05. marts 2010 - 09:42 #1
Hjemmeside inkl. CMS og 1 års hosting
Priser fra DKK 7.500 (inkl. moms)

Hostingpriser

Hjemmeside med CMS
DKK 95,00/mdr ekskl. moms

Hjemmeside med CMS og e-shop
DKK 180,00/mdr ekskl. moms

Special-udviklet løsning
Priser fra DKK 50,00/mdr. ekskl. moms

hvordan passer det lige sammen?
Avatar billede jps6kb Novice
05. marts 2010 - 09:48 #2
Hvad tænker du på? Hosting-priserne?

Altså prisen på vores tilbud er design og implementering af hjemmeside INKL. et års hosting, som normalt for websider koster 95kr. ekskl. moms.
Avatar billede keysersoze Guru
05. marts 2010 - 19:20 #3
husk lige Ekspertens regler - reklame er ikke tilladt, det samme med reklamesignaturer. Derfor, selvom det næppe får nogen effekt som E kører lige pt, anmeldes spørgsmålet for misbrug.
Avatar billede jps6kb Novice
08. marts 2010 - 14:21 #4
keysersoze - Det var jeg ikke klar over - det var selvfølgelg ikke meningen at bryde exp's regler.