Avatar billede SvarUdbedes Nybegynder
04. marts 2010 - 17:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Afsnit af Vinterbyøster på Internettet efterlyses ...

Så, helt tilfældigt, et afsnit af Vinterbyøster på Internettet. Det var omkring juletid, naturligvis.

Men vores ene barnebarn syntes godt om et specielt afsnit, med en blå elefant - fordi den var næsten magen til den elefant, som hun selv har.

Gemte linket, som virkede i januar.

Men nu virker det, tilsyneladende ikke mere.

Kan nogen hjælpe med at finde et link som virker til:

Vinterbyøster
"Papa Caramellas elefant ankommer"

Det var på DR Bonanza.

Er der vist stadig, men jeg kan ikke få det til at virke mere.
Hverken med Firefox eller IE8.

Og vi syntes det er lidt ærgerligt, fordi vores lille barnebarn, som sagt, syntes det var så morsomt at se den blå elefant.

Måske findes det et andet sted end DR Bonanza?

Eller måske virker det hos nogen af jer?
Avatar billede primse Novice
04. marts 2010 - 18:10 #1
Hej,

Jeg har fornylig set hele dvd'en med Vinterbyøster i Kvickly til 100 kr.

-Så er du sikker på at have den fremover...:O)
Avatar billede Vandreren Novice
04. marts 2010 - 18:15 #2
Det lader til at hele den TV-serie er offline.

Direkte link til det omtalte afsnit (nr. 20): http://downol.dr.dk/download/bonanza/20-12-2008/44229_512x384x400K.flv
...Error 404: File not found.

Link til player: http://www.dr.dk/bonanza20_assets/Entrance.aspx/search/Vinterby%C3%B8ster/any/44229/FreeTextRank/asc/1/Vinterby_ster_20_24

Måske bliver den tilgængelig igen på et senere tidspunkt? :)

Den er nok ikke så nem at finde på andre sites, men er dog udgivet på DVD, fx. http://www.gucca.dk/dvd-film/vinterbyoster_10438.php
Avatar billede SvarUdbedes Nybegynder
04. marts 2010 - 19:27 #3
Tak. Kom med et svar, også primse
Avatar billede primse Novice
04. marts 2010 - 22:57 #4
Hej du,
Jeg har rigeligt med point, så behold du dem bare:O)

/Primse
Avatar billede SvarUdbedes Nybegynder
05. marts 2010 - 05:35 #5
OK, men tak for Info ...