Avatar billede newyork Nybegynder
01. marts 2010 - 18:21 Der er 1 løsning

Hvilken router til fibernet?

Hej.

Min forening står for at skulle skifte fra fullrate til fibernet. Pt ser vores opsætning sådan ud: Vi har én fast IP-adresse, som bliver delt ved hjælp af en ZyXEL Prestige 2602r-61 router, og bagefter sender routeren forbindelsen videre ud til vores AT-8848 switch (48 ports).

Fullrate er desværre blevet for langsom, og derfor har vi besluttet os for at køre vores internet igennem en fibernetforbindelse (100/10). Opsætningen bliver selvfølgelig noget af det samme, men da vi skal aflevere vores ZyXEL router tilbage til Fullrate, er vi nødt til at anskaffe os en ny router. Derfor er mit spørgsmål følgende:

Hvilken router skal vi anskaffe os? Det behøver vel nødvendigvis ikke være noget fancy? Vi skal bare have en router som kan fordele vores faste IP-adresse
Avatar billede newyork Nybegynder
01. marts 2010 - 18:29 #1
lukker det ene spørgsmål igen pga dobbelt publicering