Avatar billede alikdrengen Nybegynder
24. februar 2010 - 18:12 Der er 3 kommentarer

min pc kan ikke finde mine harddiske!

Jeg har lige proevet at installere Windows Vista Ultimate p[ min pc, det hele gir godt indtil at jeg skulle vealge drev. for da jeg kom til det punkt hvor jeg skulle vealge et drev at installere OS'et paa. den kunne nemlig ikke finde mine harddiske! jeg har self. proevet at finde dem manuelt, men uden held:( please hjaelp mig!

VH

Alikdrengen
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. februar 2010 - 18:30 #1
Har du været i bios og disablet AHCI det er vel sata diske?
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2010 - 07:41 #2
hvilket bundkort drejer det sig om
på dets side finder du en sata driver - det er den den mangler

hvad hedder bundkortet
Avatar billede Miezip Nybegynder
02. marts 2010 - 14:05 #3
Gå ind på dit bundkort's producents hjemme side og hent en raid driver, så skulle det hjælpe, så smider du bare den på en pen under instalation