Avatar billede CBagge Nybegynder
24. februar 2010 - 14:14 Der er 3 kommentarer

jeg kan kun se hjørnet af filmen?

jeg har et problem med mine video programmer. VLC, Media player, divx, quicktime...

min computer vil kun vise hjørnet af filmen som jeg afspiller. jeg har søgt meget. og den eneste som jeg kan finde med samme problem er ham her: http://www.eksperten.dk/spm/878655

jeg har lavet en video af problemet... men i video´en viser filmen sort, hver gang den kun viser et hjørne.. så i må forstille jer at filmen kun viser et hjørne :o)

http://www.youtube.com/watch?v=TAfuzsDsd10

noget mærkeligt er; hvis jeg åbner nvidia kontrolpanel virker video´en fint igen????? men så snart jeg lukker kontrolpanelet, fucker det op igen?

det ville være super nice hvis nogen havde en løsning, uden at jeg skal formatere...
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 15:04 #1
Forsvinder det også hvis du resizer vinduet ?
- det kan min VLC også finde på en gang imellem - jeg lever med det : )
Avatar billede CBagge Nybegynder
24. februar 2010 - 21:17 #2
det hjælper ikke hvis jeg laver fuldskærm.eller dobbeltklikker på billedet? ... og problemet er med alle programmer.?
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 21:31 #3
Ku' være et codex-problem - alle playerne deler jo de samme
- bortset fra Quicktime (sikkert)

Men den slags ved jeg ikke en skid om - sorry.