Avatar billede madand Nybegynder
24. februar 2010 - 10:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Includere CSS i C#

Hej Programmører,

jeg har fået til opgave at lave denne formular, der sender en mail med oplysninger om de ting brugeren indtaster.

Her er min kode:
http://pastebin.com/yD973Dtf

Jeg ville bare høre om der findes en nemmere måde at, inkludere CSS, da dette virker lidt overkill og lidt besværligt.

Har i nogen forslag til hvad man kunne gøre, da jeg skal have en hel del mere CSS ind.

Mvh,
Mads
Avatar billede keysersoze Guru
24. februar 2010 - 10:41 #1
Du mener det er overkill at lave inline css? inline css er bedste mulighed hvis du vil være sikker på at html-klienter kan læse det for refererer du til en online css-fil skal mange klienter først acceptere at downloade den - om din css så skal ligge direkte på dine tags eller i et style-tag kan være en smags- og opsætningssmag.
Avatar billede madand Nybegynder
24. februar 2010 - 10:48 #2
Okay tak. Jeg var også bare ude efter et bud på, om det kunne gøres på andre måder, men jeg kører bare videre med det her :)
Tak
Smider du svar?
Avatar billede keysersoze Guru
25. februar 2010 - 18:01 #3
svar :)

Jeg har ikke noget eksempel på det og jeg ved ikke om det vil virke, men i hvert fald med billeder kan du "usynligt" inkludere dem i mailen så de bliver vist uden at brugerens manuelt skal downloade dem - måske kan man også det med en CSS-fil, så det var måske værd at undersøge.
Avatar billede madand Nybegynder
25. februar 2010 - 18:51 #4
Ja det er vidst nok rigtig, har jeg os læst engang..
Men havde ikke lige tænkt over, at prøve det med en CSS fil..
Jeg må prøve mig frem..

Mange tak ihvertfald :)