Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2010 - 18:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

En god host og godt webhotel

Hej,

Jeg søger en god hjemmeside host her i DK. Idag bruger jeg one.com og jeg oplever tit at forbindelsen til min mysql server ryger og det kører ekstremt langsomt! Det er jeg ved at være rimelig træt af.

Den nye host skal helst kunne trække et større community i PHP med flere tusinde bruger.

Derudover skal den som minimum understøtte:

PHP version 4.3 eller større.
MySQL 4.1 eller større.
mod_rewrite Apache

Nogen der kan guide mig til et fornuftigt valg som har gode anmeldelser og som har nogle rimelige fair hotel-priser?

Tak på forhånd.
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2010 - 19:32 #1
Jeg er meget glad for Gigahost, som jeg for et par måneder siden lagde alle mine websteder over til.
Det koster kun en 20'er om måneden, og du kan have op til 10 domæner hos dem.

Deres webhotel understøtter PHP 5,2 eller 5,3 (vælg selv for hvert domæne) og MySQL 5,0. mod_rewrite i Apache understøttes også.

Jeg har endnu ikke oplevet noget nedetid på hverken web, ftp eller MySQL, og deres servere skulle kunne trække større communities uden problemer.

Desuden har du fået gode anmeldelser hos Trustpilot.
Avatar billede per-olof Nybegynder
23. februar 2010 - 19:39 #2
Unoeuro http://www.unoeuro.com Billigt, sikkert, har ikke oplevet nogle nedetider. Brugt dem i 5 år.
http://www.trustpilot.dk/review/www.unoeuro.com
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2010 - 20:20 #3
Unoeuro ser ret dyrt ud for mig.
Godt nok koster det kun ca. en 10'er om måneden, men småting så som tilknyttede domæner, cronjobs og MySQL-databaser koster 60 kr. stykket.
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2010 - 22:26 #4
Hej kimsey0,

Har lige tjekket Gigahost ud og det ser RIGTIG lovende ud. Og så til en meget fornuftig pris ovenikøbet. Den køber jeg. :)
Mange tak for hintet og du må gerne give et svar så sender jeg points. :)
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2010 - 23:10 #5
Jeg er glad for at jeg kunne være til hjælps :)
Avatar billede mikaelch Novice
27. februar 2010 - 01:39 #6
gigahost er lavris webhotel derfor ligger der flere 1000 vis hjemmesider på server som gør på alle lavpris webhoteler såsom one.com gigahostdk mv , derfor vil en større side som din ikke fungere godt nok , køb et kvalitet webhotel

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=gigahost+erfaringer&meta=&aq=4&oq=gigah&rlz=1R2GGLL_daDK367&fp=4d9c36a486e9ac48
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2010 - 16:43 #7
Ja, Gigahost er et lavprisselskab, men deres servere fungerer skam glimrende. Aldrig har jeg oplevet nogle problemer med manglende ressourcer, hverken i latenstid eller deslige.
Avatar billede mikaelch Novice
01. marts 2010 - 01:53 #8
Du er bare heldige at ligge på den rigtige server , de  ligger jo flere 1000 hjemmesider på hver server , nogle er der meget trafik på andre er der mindre på af deres server , med at nogle er heldige er jo aldtid godt med vis du vil være  sikker på stabil webhotel køb et webhotel med få webhoteler på hver server.