Avatar billede Emiilo Nybegynder
22. februar 2010 - 20:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

grafikkort

Davs folkens..

Jeg er på udkig efter et nyt grafikkort til en Intel emachines E725, da jeg gerne vil trække nogen bedre spil på den + jeg leder efter Ram til den også. Jeg har ikke så meget forstand på computer så tænkte at jeg kunne spørger jer til råds.

http://images03.olx.com.pk/ui/4/73/79/64976479_1-Acer-eMachines-E725-with-Box-Pack-6-Months-Warranty-Attock.jpg

Den har alle standard tingene i, dog kører den ikke på vista da der kom virus på det, så blev nød til at nedgradere den til Windows xp.

grafikkortet som jeg forstiller mig som skal i er et Geforce eller et Nvidia.

håber i vil hjælpe mig.

Mvh. Emiilo.
Avatar billede Jensen DK Novice
23. februar 2010 - 07:12 #1
Man kan normalt ikke skifte grafikkort i en bærbar, men du kan godt sætte flere ram i, du piller de gamle ram ud og ser hvad de hedder, eller du klikker start, kør og skriver msinfo32 og enter så kan du finde alt hvad der er i maskinen.
Avatar billede Emiilo Nybegynder
23. februar 2010 - 12:48 #2
Okay tak ;). De ram der sidder i nu hedder DDR2, men så står det jeg kan opgradere den til 4 GB med 2 SoDIMM modules.

Men kan man skifte Grafikkort eller?
Avatar billede Jensen DK Novice
24. februar 2010 - 06:42 #3
Nej du kan ikke skifte grafikkort i den, flere af de helt nye som sælges i dag kan grafikkortet udskiftes.

Du skal kun bruge svar hvis du vil lukke et spørgsmål, ellers bruger du kommentarer, når du har fået noget brugbart, kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar, og så sætter du et flueben i firkanten under det farvede svar, derefter klik på accepter svar nede til venstre, så er der givet point og spørgsmålet er lukket, dem du ikke giver et flueben bliver afvist.
PS. bare en oplysning