Avatar billede mstitdk Novice
22. februar 2010 - 19:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logo til hjemmeside

Hey hey....

Jeg har lavet dette design til en brandhjemmeside

http://xn--vilduvrebrandmand-wrb.dk/

Men det er som om at logoet ikke passer ind... det logo mangler lige lidt. ved ikke hvad det er...
Avatar billede claes57 Ekspert
22. februar 2010 - 20:36 #1
jeg forstår ikke lige - hvad er logo?
er det 'Loekken Brand dk', eller det dårligt sammenklippende billede?
Når siden hedder http://vilduværebrandmand.dk/ så kan (alt andet lige) 'Løkken Brand dk' vel bruges - specielt når du ikke linker til Løkkens brandvæsen, men bare til den samme side, som man er på.
Avatar billede mstitdk Novice
22. februar 2010 - 21:14 #2
designet køre bare på et af mine test websteder. og i dette tilfælde køre siden på vilduværebrandmand.dk når designet er færdigt og systemet er sat rigtig op bliver den lagt over på loekkenbrand.dk....
Avatar billede claes57 Ekspert
23. februar 2010 - 11:08 #3
Et logo (jeg kan ikke lave det) kunne være det oplagte: en lasso i flammer
Avatar billede grzona Ekspert
05. maj 2010 - 19:17 #4
et logo skal ikke bare se godt ud. Det skal også have en vis mening og ide. Ideen med en lasso i flammer forstår jeg ikke helt.
JO! det ser FEDT ud. Men F.eks: I fanger flammer ik? hvorfor er lassoen så i lys lue? Der må tænket lidt mere...

Må jeg høre mere om hvad du havde i tankerne ? eller har du lukket ned?

Peter Grzona Andersen

TrygtOGgodt
Avatar billede claes57 Ekspert
05. maj 2010 - 19:43 #5
løkken=lasso
brand=flammer
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2010 - 20:59 #6
Hvad med Løkken-hjerte-logoet - med ild i ?

http://www.loekken.dk/NR/rdonlyres/2695CE0A-3AC2-44C5-BF35-51221AFDB1F5/0/mainlogo.jpg

Eller hele Nordjylland, fra fjorden til Grenen - omspændt af flammer og fed sort røg : )

Jeg har det: En spand!
http://www.417armyvarer.dk/shop/brandspand-kobber-m-9044p.html
http://www.dr.dk/DR1/Hvaderdetvaerd/vurderinger/2007/0320092240.htm
Avatar billede grzona Ekspert
05. maj 2010 - 21:08 #7
Hej Claes57

Jeg forstår godt det indforstået, nu da du har forklaret det. Men det gør andre udeforstående nok ikke. Ligesom mig.
Du har nok kigget dig blind på en løsning som er meget logisk for DIG, men volapyk for udeforstående.

Andre vil ikke opfatte det som

Løkken=lasso
brand=flammer

men bare som en lasso der brænder.
Og her begynder folks EGENE fortolkninger. Præscis som mine egen.

Som lyder

Burde brandmænd ikke fange ilden? Istedet for at ilden fanger DEM!.-...

Jeg er ked af det, men det der lasso i brand......Det funger bare ikke
Det er ALT for indforstået

Peter
Avatar billede mstitdk Novice
21. august 2010 - 11:30 #8
Grzona:

Hey sry jeg ikke har uddelt de points. ja jeg har åbenbart ikke overvåget denne tråd