Avatar billede omaraani Nybegynder
20. februar 2010 - 00:02 Der er 2 kommentarer

The page cannot be found

The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Please try the following:

    * Make sure that the Web site address displayed in the address bar of your browser is spelled and formatted correctly.
    * If you reached this page by clicking a link, contact the Web site administrator to alert them that the link is incorrectly formatted.
    * Click the Back button to try another link.

HTTP Error 404 - File or directory not found.
Internet Information Services (IIS)
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. februar 2010 - 00:58 #1
Det fortæller dig blot at siden kan være ude af drift der kan jo være at den bliver opdateret
Avatar billede omaraani Nybegynder
28. marts 2010 - 11:40 #2
nej det er mig det er ejer jeg har ikke lave noget opdate jeg ved bare ikke hvad er de fejle