Avatar billede johnher Nybegynder
18. juli 2001 - 17:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

cookies

jeg har windows 2000 engelske version explorer 6,0 ,når jeg går ind i tools og internet options vælger security og custum level der  under skulle vbære en der hsdder cookies men
den findes ikke kan man gendanne dem. vil i sende mig en personlig email, da det er et stort problem.
john jørgensen www.johnher@worldonline.dk på forhånd tak
Avatar billede avlund Nybegynder
18. juli 2001 - 17:56 #1
Temporary Internet Files -> Options -> Show Files

Under første faneblad.

Drop security.
Avatar billede hotpop Novice
18. juli 2001 - 21:57 #2
johnher> spørgsmål oprettet her skal diskuteres her.
Avatar billede johnher Nybegynder
26. juli 2001 - 18:22 #3
det er fordi at jeg har været inde på nogle sider der skriver st jeg enable cookies for at kunne komme ind på dem men når jeg går ind i tools, internet options security custom level kommer jeg ind på en side der heddersecurity settings der skulle være en hedder cookies efter prompt for user name and password
Avatar billede johnher Nybegynder
27. juli 2001 - 13:14 #4
undskyld alle de stavefejl. det fordi at jeg har været inde på nogle sider der skriver at jeg skal enable cookies for at kopå dem. men når jeg går ind i tools intrnet options security og custom level kommer jeg ind på en side der hedder security settings der skyulle være en som hedder cookies efter prompt for username and password men den findes ikke kan man gendanne dem og hvordan.