Avatar billede nbd Nybegynder
19. februar 2010 - 18:05 Der er 3 kommentarer

Grafikkort til notebook

hej.
jeg købte mig en "acer aspire one" notebook i juli 09. og jeg kunne godt tænke mig at få et lidt større grafikkort til den, s jeg også kan spille lidt spil på. altså ikke de hel store spil, som the sims og sådan. men er det muligt? og hvis det er, hvad skal jeg så købe?
På forhånd tak.
Nanna B. D.
19. februar 2010 - 18:24 #1
Ikke muligt!

Specielle (og dyre) bærbare har en vis for for mulighed...
Avatar billede thov Forsker
19. februar 2010 - 18:32 #2
Bærbare med 'MXM standard' kan (måske) opgraderes, men den har din Acer med 100% sikkerhed ikke.

Der er nyttige forklaringer her:
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=86864
Avatar billede nbd Nybegynder
19. februar 2010 - 18:37 #3
okay. nej det har den nok ikke. har ikke engang givet 2000 kr for den.