Avatar billede kruller Nybegynder
18. februar 2010 - 23:25 Der er 1 kommentar

Server der ikke fungere?

Hej alle har lig oprettet denne bruger, fordi der aldrig er svar på tweak, så jeg vil forsøge her inde :)

Jeg har aldrig kunne få min(e) server på CS: S (og andre spil), til at kunne komme på nettet ud over lokalt. Jeg har 2 ideer til hvad det kan være, men forbindelser er jeg ikke så meget inden i. Jeg har fået at vide (ved ikke om det passer) at vi har samme IP på hele vores antenne forening, selv om det altid er den samme.  Også kom jeg til at kikke på netværk og delingscenter at IPv6 kun er lokalt. Jeg aner virkeligt ikke om det har noget at sige, men IPv4 er på Internettet?.

Nogle der har en ide til hvorfor jeg ikke kan får dedicated server til at virke. Jeg har også prøvet at sætte vores Linksys router op men virkede hellere ikke.
Avatar billede kruller Nybegynder
20. februar 2010 - 21:05 #1
Ingen svar ??